Ben bime gelince almıştım 60 tl ye valla birsürü para vermeye gerek yokmuş a101 e gelenin önünde oyuncağı da var benim aldiğimda yoktu al gitsin kullanışlı tabi üstün başın batmiyor bir mama sandalyesinden beklentin ne onu bilmediğim için değişir ama tavsiye ederim