mom093 e devletten değil bagli olduğun il ilçe artik neresi ise orada sosyal hizmetlerinde basvuru yapacaksın bu arada ben önce sgk kurumuna dogum raporu ile gittim ama oradan basvuru yapılmıyor dendi. Beni sosyal hizmet merkezine gönderdiler. Orada bi başvuru formu doldurdum baska bir seyd e yapmadım.