Elifff Hanımlar merhaba kızım 6 aylık yarın aşısı var biraz hırıltısı var iki gündür Cuma günü kendi doktorumuzda randevumuz var o güne kadar rahatlaması için soğana karanfil batırsam işe yarar mı öksürük ateş yok şükür
Deletedmom345 Elifff 4 ay her gece başında soğan,karanfil koyarak uyuttum oğlumu halâ ara ara koyuyorum.Engel olması için.Ama tıkanıklık olduktan sonra işe yarar mı bilemiyorum.Mutlaka doktora götürün ciğerlere inmeden tedbirinizi alın derim.Geçmiş olsun
Elam123 Deletedmom345 benimki daha bir aylık nezle düştü .nefes alamiyor. Yaparsam ise yararmi soğan karanfil.
Mesafe Elam123 serum fizyolojik sıkıp aspiratörle temizleyin burnun açık kalması gerekiyo yastıgınada coldmix damla çok işe yarıyor
Elam123 Deletedmom345 götürdüm onu bugün 4 ' te tahlillerimiz çıkacak. İki tüp kan aldı . Kızım ağladı ben ağladım ..