Berrinsoyagazi14 Kızlar oğluma kan sayımı yaptırıcam Demir kalsiyum vs neye bakılması gerekiyor ise onu baktırıcam.Yalnız aç ve tok farkedermi ben randevu alırken dr asistanı bazı tahlililler için aç olması lazım dedi ama kafam karşıtı . Yaptıran varmı acaba
gvnkbr Berrinsoyagazi14 ben devlette yaptırdım kan sayımı istiyorum dedim ertesi gün erkenden gittim kızım çok ac değildi kahvalti yapmamıştı ama detay vermediler biraz geç kaldım ben pandemi yüzünden neyseki sonuçlar normal çıktı bide gitmişken özel asisininda reçetesini yazdırdım vurdurdum
2112 Berrinsoyagazi14 biz az once geldik doktordan kandan herseyine bakildi istahsiz bi bebegim oldugu icin takviye saglicaz devit kullanmaya gerek yok dedi ac gittik biz
Alpkusunannesi Berrinsoyagazi14 merhaba bu tam kan sayımı biz hiç yaptırmadık 11 aylık bebeğim 1 yaşta mı yapılıyor acaba?
Berrinsoyagazi14 Alpkusunannesi 6-12ay 9-12 ay diyorlar doktorlar oğlum şuan 1 yaşında menenjit aşırı ve rutin muayenesi var bizim doktorumuz 12. Ayda bakarız demişti ama aç tok sormamışım sonra dönüş yaptı whatsaptan 3 saat aç olması yeterli sadece su içerebilir dedi ,çünkü gözünü açar açmaz mama istiyor 🤦🏻♀️