Hanımlar bebeğimi ayağımda sallayarak uyutuyorum. Sorum şu uykuya dalarken bazen tek kulağını kapatıyor eliyle, yani el hep kulağında sizce endişe etmeli miyim bu duruma
İnternetten araştırdım Kulak ağrısı, diş çıkarma dönemi vs. Gibisinden çıkıyor böyle bi durum yaşayan var mı aranızda ? Dr.a gitmeyi de düşünüyorum teşekkür ederim şimdiden 🤗