tatlisert Susamannesi ben kontrollerimi farklı hastane de yapmıştım. Doğum yapacağım zaman kendi doktorum izne çıkmıştı bizde Nisa hastanesine gittik ve muhabbet hanım doğumumu yaptırdı. Çok memnun kaldım 😊