Merhaba Gül kokulu annelerim biliyorsunuz 2 hafta önce otizm ile ilgili post açmıştım yaptığınız yorumlarla be desteklerinizle kendimi topladım ve 2 hafta hiç televizyon açmadan eşimle beraber oğlumla bolca oyunlar oynayıp şarkılar söyledik ve Allah’a şükürler olsun ki daha önce adına bakmayan oğlum artık adına bakıyor istediği şeyleri işaretle gösteriyor babasının adını söylüyor alkış yap deyince alkış yapıyor bay bay yapmayı ve söylemeyi öğrendi hayali oyun geliştirmeye başladı azim ve sabır gerçekten de karşılığı veriyor sizlerde paylaşmak istedim ❤️❤️❤️❤️