5 ay 11 gün önce sezaryen dogum yaptım hiç regl olmadım bugün açık kahve akıntım oldu iki gün önce belim agırıyor diye geriye dogru esnedim içten karnım ağırdı dikişim yapışmıştır öyle sert bir harekette degildi 😞 anksiyetem var aklıma bir sürü şey geliyor reglmi olmusumdur doktora gitmek istemiyorum