Seydameva Fadime46 ben 4 Aydan beri veriyorum Gayette güzel yiyiyor Bebek zaten siz verdiğinizde yiyorsa bence hazırdır verdiğinizde yemiyorsa daha sonra tekrar deneyin derim 😊
Leylaturkel Asyadeniz çoğu markette var gerçi ya büyük yerlere bak istersen oralarda olma olasılığı daha fazla bulursan aldığını kullanırsın o bitince elindekine geçersin açtıysanda kullan bişi olacağını zannetmiyorum ben kullandım çünkü
Erkencikus Asyadeniz canim bende aldım herobaby de var sütlü prijncli ve mutlu olanı 4 aylik ve üzeri yazıyor . Şimdi de aptamil aldım öne ay ay ve üzeri yazıyor ama içerik aynı idi onu da aldım sorun olacağını dusunmuyorum
Asyadeniz Leylaturkel carrefour dan aldım şimdikinide baktm yoktu açtım valla verdm bgnn 30 cc suya 1 bcuk tatlı kaşıgı koydm
Ejderhahavva Gonca377 offff malesef bejim bebeğim suyu pek sevmiyor bazen güzel içiyor bazen günde iki çay kaşığı kadar içiyor 🙄
Asyadeniz Erkencikus 5 aylık zaten doymuyor ya 7500 kilo ben yavaş yavaş tadımlara başlayacgm artk 6. Aydada karıştırarak vermeye başlarm ne yapim
Elifdurumerve Asyadeniz merhaba 5 aylıkken ek gıdaya başlamış mıydınız kilo alımı nasıl oldu bilgilendirirseniz çok sevinirim 🌸
Asyadeniz Elifdurumerve kabul etmiyo canm ek gıdayı agzını kitliyo resmen 6 aylık şuan kabak tattıracm bide diş çıkarttı çok istahsız
Yensar Leylaturkel merhaba siz 4 aylıkken kaşık mAma başlamışaınız yanlış anlamadıysam kilo alımında bir değişiklik oldu mu bide 4.5 aylık neler verebilirim
Leylaturkel Yensar evet bence kilo aldırıyor 2.300 doğmuştu 1 yaşında 11 kilo her gün bi öğün mutlaka kaşık mama yiyor seviyor birde sebze çorbaları meyve püreleri falan verdim