KuzeyAzra Bu mamadakı balık kokusu nedır ya yeni üretilen mamalarda balık yagı kokusu daha cokmuş karşılaşan var mı devam mı ettiniz vermeye mama mı degıstınız
Kavinsmom Çok okudum bu sorunu yeni seride sorun sanırım ama ben kullanmıyorum o mamayı, değiştirseniz iyi olur bebek yemiyormuş galiba
KuzeyAzra Kavinsmom ya evet ymıuor anca uykuda ama içine sınmıuor ne mama alıcam aptamıl gaz yaptı sma kusturdu düz bebelac doyurucu dgl sanki hıpp ymedıı ne kaldı ki valla mama dhısmkte iyi dgl ama napıcagmı sasırdım
Atamom16 KuzeyAzra ben tadına bakınca metal gibi tat geliyor dedm geçenlerde eşime o da öyle bişey yok dedi bizimde 2022 son kullanma tarihi
Minasu Bebelac 1 kullanıyorum sari Kutu 2022 son kullanma tarihi tadına baktım tadı metal Demir gibiydi iki pakette öyleydi sırf bu yüzden geri iade edip sma aldım bebelaci bozuk diye geri iade ettim 👎🏻
Kavinsmom KuzeyAzra similac gayet iyi bir mama içeriğini inceleyebilirsiniz bir çok mamadan besleyici benim bebeğimde hipp almadı ve aptamil gaz yaptı