Gulsen96 Kizlar merhaba.bebegim 9 aylik doktor kalbinin hizli carptigini soyledi.aile hekimiydi kalbine bakti oyle soyledi.boyle seyle karsilasan oldumu?
Mom980 Gulsen96 Bebeklerde kalp atışı zaten hızlı olur da anormal hızlı mı sizinki bilemedim. Bize de aile hekimi kalpte üfürüm olabilir demişti kardiyolojiye gittik şükür hiçbir şey çıkmadı. Bence sizde bi uzmanına götürün
Deletedmom4440 Gulsen96 Ben aile hekimini pek ciddiye alamıyorum en iyisi hastaneye götürün hemen panik olmayın
Gulsen96 Mom980 evet canim goturucez.kalbinin hizini kendim hiss ediyodum.ama doktorda soyleyince telaslandim