Merhaba anneler, 2 ay 26 günlük bebeğim var. Bebeğim şu sıralar uykusu geldiği zaman emmek istemiyor uyku öncesi emmeside yaklaşık 2 saat önce oluyor önceleri emerken uyurdu ama şimdi uykusu geldiği zaman emmek istemiyor. Emmeyince de derin bir uyku uyumuyor. Yani uyumaması açlıktandır diye düşünüyorum aynı zamanda gaz problemleri de yaşıyoruz uyumaması ve emmek istememesi gazdan kaynaklı mıdır? Bu durum normal mi? Emzirmek için kucağıma alıyorum deli gibi ağlıyor ama kucağımda hafif hafif sallayınca susuyor ve uyku moduna geçiyor fakat dediğim gibide derin uykuya dalamıyor uyumadığı içinde yorgun düşüyor ve geceleri zor uyuyor