mirayilknurtolga Deletedmom44 evet 9.ay aşısını 10gün önce olduk bizde. 6.ayda bilgisini vermişlerdi zaten.
Melikee01 Deletedmom44 Biz de bugun kontrole gittik bize 6.ayında demıslerdı kan degerlerımızı de bakıldı şükür iyi çıktı😇
Nesli1616 Deletedmom44 bizde bugün gittik aşı pşduk kan verdik sonuçlarını bekliyoruz bi sorun yok gibi ama 3 gündür kakasını yapmıyo 😏
Gamzemevsim Bizde yaklaştık ama bir yasinda olacağı aşı ile ayni denildi bizede tercih sizin yani kan değerlerine baktrip yaptirmayi düşünmüyorum.
Deletedmom44 Gamzemevsim Bir yaşında suçiçeği aşısı olacakmış şu anda ben sordum bizim sağlık ocağında da yokmuş bu gidişle de kaldıracaklar dedi
ZumrAsel Deletedmom44 benim de 4 Şubat’ta aşı olcak kızım. Neler oluyor bebiş de ateş huysuzluk vs oluyor mu acaba ? Ve sadece kızamık aşısı mı oluyor ? Sağlık ocağına gideceğiz.
Deletedmom44 ZumrAsel kızamık yaptı bacaktan daha şimdi eğer bi etkisi olursa yazarım şuan bişey yok banyo filan yapabilir dedi
Nurnida07 Deletedmom44 evet benim kızımda aşı oldu haberiniz yokmuydu bizim hemşire iz aşı kartına yazar ve kendiside mutlaka söyler birde 1 yaşında aşı olucak