LokumAnnesii benim kızım da 9 ay 10 günlük. 40 günlük olduğundan beri hiç yerden kaldırmıyorum. 3.5aylıktı dönüyordu koltuk altlarından topluyordum. 6.5 aylıktı desteksiz oturuyordu. 8aylıktı emekledi, 8.5aylıkta tutunup kalkmaya başladı. Şimdi yeni yeni sıralıyor. Dediğiniz kelimelerin hiç birini söylemiyor ama anne diyor benimkide. Babasının işine geliyor tabiii anne diyince hooop bende geri 🤷♀️
Gün içinde genelde yerdeyiz. Oyuncakları ile oynuyor onun neler yaptığını izliyorum. Onun dışında kutulara delik açıp içine bir şeyler koyuyorum çıkartıyoruz ama geri yerine koyamıyoruz henüz. Zeka kartlarından hayvanları gösteriyorum seslerini açıyorum ya da ben yapıyorum. Kitap okuyorum ama gelip elimden alıp yemeyi tercih ediyor. Onun dışında minik şişelere farklı farklı şeyler koydum sesleri ayrı. Alıp onları sallıyoruz. Müzik yapıyoruz. Topları bantlayıp sökmesini izliyorum. Byebye gel alkış çak merhaba yapıyor. Arada onları tekrarlıyoruz. Al ver yapıyor. Top atıyoruz. Bir de kedim ile kuduruyorlar. O nereye diğeri peşinde. Zor oluyor ama napalım. 🥴 İşlerimi yaparken onu mama sandalyesine alıp yanımda olmasını sağlıyorum. Onuda dahil edebileceğim bir şeyse ediyorum. Mesela çamaşır makinasını doldurmak gibi. Çamaşır sererken mandalları önüne koyuyorum ver diyorum falan..