Mavilii Şu en son çıkan zeytinyağlı mı ne varya onu kullanan deneyen varmı? Memnun musunuz? A101 e geliyomus da eğer memnunsanız bi alıp denesem mı diyorum🙄
ikizminikler Mavilii yenidoğan bebişlerime kullandım ilk başta bi kırk tane felan sürekli bezlerini değiştiğimiz için sızdırma felan yaparmı anlayamadım ama en poposuna oturan bez oydu genel olarak güzel duruypr şans verilmeli küçük paket alıp deneyin bence
Gorkemkc Mavilii ben şuan onu kullanıyorum normalde baby turco kullanıyordum yoktu zeytinyağlısını aldım kalitesi aynı ama fark ettiğime göre zeytınyağlı olan biraz daha küçük bedeni
Mavilii damlahira peki kac numarasini kullanıyorsunuz. Bebeğim 11 kilo falan kalıpları nasıl acaba buyukmu kucukmu
damlahira Mavilii Biz 6 kullanıyoruz ben bezlerde kiloya göre bakmadım iz yapmaya başladı mı değiştiriyorum 12 kilo 27 aylık
Gorkemkc Mavilii hiç bilmiyorum benim bebeğim 4 buçuk aylık 7600 3 kullanıyorduk olmuyor 4 e geçicez artık