Janss ayy sakın deneme aynısını yaptımm cocuk uyumuyor gaz yuzunden kii benım cocugum asla gaz sorunu yoktu aptamıl kullanıyodum gayette ıyı yarıyor 3.150 dogdu 2 ay olduk 6 kılo😅 Ikısını karstrayım dedım cocuk cıglık cıglıgaa bana kalırsa deneme derım amaa cocukdan cocuga farkı war fıkrımı soylemek ıstedm yasadıgımı yasama dıye 😏😏