Mayamilaya merhabalar ben zeytinyağlısını kullanıyorum memnunum. Gerçi doğduğundan beri önce sıcak suyla yıkar öyle kullanırım ıslak havluyu çok nadir acil durumlarda yıkayamadığım olur. Krem sürerken dikkat etmeni öneririm kız bebeklerin genital bölgelerinde kapanma diyorlar yapışıklık oluyor o sebeple aşırı krem kullanımından kaçınalım. Hem doktorum önerdi hem kuzenimin bebeğinde oldu öneri olsun 🌸