iki_prens_annesi ben her ikisinide denedim canım ama uzun süreli supurmelerde iyi değil tozu çıkarıyo isiniyo makinası ama çok boşalt olan süpürgeler daha iyi her tarafı süpür hiçbirşey olmuyo bana kalırsa hiç alma alıp kullanırsan ilerleyen zamanlarda hiç memnun kalmazsın