gokcerdem kizlar 4 aylik bi minigim var , pazartesi gunu riskli bi kol ameliyatina girecegim. bu gecirecegim 3. ameliyat oldugu icin risk malesef fazla.. bebegimi artik kucagima alamiyorum ameliyattan sonra da aylarca alamayacagim. gozumun icine bakiyor kuzum al diye ama yapamiyorum😔 dua eder misiniz belki icinizden bir kisinin duasi kabul olur şu ameliyati kazasiz belasiz atlatayim. Iyilesme surecim hizli olsun. Dua eden herkesten Allah razi olsun.
Sewalss gokcerdem en kısa zamanda iyileşip bebeğinizi doyasıya kucağınıza almayı nasip etsin rabbim 🙏🏻 Şimdiden çok geçmiş olsun.
Baharmasal gokcerdem rabbim yar be yardımcın olsun nasıl geçtiğini anlamayıp tez zamanda toparlanırsın inşallah🙏
Amargi_nes gokcerdem Insllh rabbim sana bol şifa verir de sağ sağlim bebeginle ilgilenirsin. Allah seni bebeğine dert etmesin. Rabbim dermansız dert vermesin. Insllh ameliyattan snra çok çok iyi olur ve toparlanirsin. Çok geçmiş olsun.
Deletedmom10 gokcerdem Allahım şifa versin canım. Ameliyatınız çok iyi geçer ve eskisinden daha iyi olurdunuz inşallah. Hiç olmadığı kadar çok alırsınız yavrunuzu kucağınıza 🤲❤️
Alya__ela gokcerdem cok gecmis olsun..Rabbim sifa wersin insaAllah miniginizi kucaginizda kollarinizda doyasiya büyütmeyi nasip etsin insaAllah🙏🙏
Toprakbey gokcerdem Rabbim tez vakitte bebeğini kucaklamayı nasip etsin inşallah 🙏🏻🙏🏻 Çok geçmiş olsun
elifiii gokcerdem saglıkla çıkın ameliyattan ve hızlıca iyileşin. Dualarım sizinle. Allah yardımcınız olsun, Şafi ismi ile şifa versin.
gamze1 gokcerdem Allah yardımcın olsun canım inşallah tez vakitte iyileşip dilediğince kucağına alırsın yavrunu🙏🙏🙏