Mervemerveesk 132420 mama yerine diye düşünüyorsanız, kendi fikrim mamanın içindeki vitaminler bence daha fazla süte göre. Ama tabii sizin kararınız yine de
Msstiskaya limonlukarpuzzz teşekkür ederim mamaya karar verdim bende. Zaten mama iciriyordum ama büyükler çok biliyo ya dedim yaşına geldi süt vereyim bari. Yaramadı zaten kızıma tekrar mamaya devam
limonlukarpuzzz Msstiskaya ayy buyukler evet çok biliyorlar. Bizede surekli artik 1 yasina geldi süt ver süt diye diye başimin etini yiyorlar.