Adige3062 Kizlar ek gidaya gectik suluk onerisinde bulunur musunuz memnun olduklariniz hangileri hangileri iyi hangisi kötü mesela yada nasil olanda almaliyim☺️
Adanurymn Adige3062 wee nin alistirma bardağını kullaniyordum smdi pipetlisinide aldim ikisindende memnunum akitmiyo hemde uygun fiyatı tavsiye ederim ikisinindr tutma sapi var 😊
Eesay Adige3062 Nuk first choice pp learner. Akıtma, damlatma hiç olmadı oğlum yerden yere vurduğu halde😂
agacsizkoala Ben pipetli avent aldım, çok memnunum hala daha oğlumun elinde kırılmadı devamlı atmasına rağmen
Adige3062 Herkes farkli yazmis alistirma bardagini merak ediyorum bende su an aklimdaki o aslinda ama almisken ikisini bir alayim diyorum 🙂
Ata0905 Adige3062 sakın wee falan ucuz diye almayın akıtıyor. Chicco nuk ve avent çok güzel . Ben nuk aldım saplı olanlardan. Pipetli olanlar daha ilerleyen dönemlerde iyi oluyor . 1 yaşında daha pipeti bilmiyor mesela. Nuk tavsiye ediyorum
Adanurymn Ata0905 pipetliyi denedinz mi acaba benim kizim 7 ay 16 gunluk pipetli kullaniyo bide sans isi sanirim ben wee kullaniyorum yorumada yazdim hic akitmiyo 😊
Ata0905 Adanurymn gerçekten şans işi. Wee şırıl şırıl akitiyor. İçine sıcak koymadım bulaşık makinesine atmadım . Yani deforme edecek bişey de yapmadım . Aldım param çöpe gitti bı de gidip nuk aldim. pipetliyi bilemiyor henüz . Olmadı yeniden çıkarayım deneyelim. Teşekkür ederim 🌸