Zehrasavas19 Bebek mamasinin içine ayriyetten bebe bisküvisi atsam bişey olur mu bilgisi olan var mı?
Araseymen Zehrasavas19 Ben veriyordum valla çünkü bebeğim mamayı almiyordu sağlık ocağına sorduğumda 1 tane katabilirsin mamasına demişti yoksa 6 aylıkken mamayı bırakacaktı kıyamet kopuyordu içirene kadar.
Woody Zehrasavas19 5 aylık bebege zaten bisküvi vetılmemelı ama o konuyu es gecsek bıle mamanın ve suyun bellı oranı var sonuçta. Siz ı dengeyi bozmuş oluyorsunuz. Neden vermek istiyorsunuz ki