Benimki 10 aylık sinirlenince elinden bişe alınınca ağlayıp saçını çekiyor kafasına vuruyor ve duvara falan o an nerdeyse oraya vuruyor doktoruyla konuştum yaltigi zaman kesinlikle kızıp bagirmayin dikkatini başka yöne çekin dedi bende kızım öyle yapınca AA annecim hadi gel oyun oynayalım diyorum umarım tez zamanda bırakır sizde öyle yapin bence