Kubraaaafra Bebeğim 3 ay 22 günlük ama ağlarken şimdiye kadar hiç gözyaşı akmadi üçüncü aydan sonra diye biliyorum ama biz 3. Ayı geçtik hala yok çapaklanma sulanma vs de olmuyor böyle olup sonradan düzelen var mı ?
bundlebeach Kubraaaafra bebegim 4 ay 25 gunluk daha yeni yeni gozyasi akiyor oda cok aglarsa aglamazsa yok 🤗 bence normaldir