Ben bir sene önce filan kendi kendime ogreneyim diye başladım aslında gayet kolay olay mantığını çözmekte. Oğluşuma sürekli örüyorum yeni modeller buldukça isteyen olursa da siparişte alıyorum. Emzik zinciri, uyku arkadaşı, çıngırak filan. İnsan figürleri zor oluyor yalnız ben daha cesaret edipte yapamadım 😄 malzemeleri de Orhan ucuzluk diye bı internet sayfası var ordan alıyorum egerki mağazada bulamazsam. İpler çok çeşitli. Ben genelde Nako pırlanta ( bütün iplere göre daha sert oluyor daha tok duruyor) yada kartopu amigurumi kullanıyorum. El alışkanlığı olarakta 2numara tığ kullanıyorum. Modelleri de Instagram’da ücretsiz tarif veren sayfalardan, YouTube yada pinterestten buluyorum 🤗