Merhaba sevgili Anneler,
Kizim 15 aylik ve ek gida basladigindan beri kabızlık yasiyor. Artik anne sütü ile doymadigi icin ve kabizlikda yasadigi icin neler yedirmem lazim, nasil ilerlemem lazim sasirdim. Doktor sadece anlık ilac tedavisi uyguluyor makat’dan onuda her seferinde kullanmak istemiyorum. Kabızlık yasayan varmi bebeginde, tecrübelerinizi paylasirsaniz sevenirim 👩🍼💕