Melinastro Kızlar emzirirken saç boyatan varmı ? Ben hamileyken boyatmıştım ama sorun olmamıştı ? Ama emzirme döneminde bilemedim ?
BabyGroot Melinastro ben diplerine depsirmeden boyattım organik boyayla kızım 6 aylıktı açıcı da kullandık
Melinastro BabyGroot bende boyatmak istiyorum çok bunaldım lohusalıkta depresyona girdim değişiklik olsun diye düşünüyorum ama daha 20 günlük olduk en azından bir ayı beklesemmi dedim
BabyGroot Melinastro bence en azından 40 ınızın çıkmasını hatta 3 ayı bekleyin derim ben ama yine de siz bilirsiniz. Diplere değdirmeden boyanabilir diye düşünüyorum yani ben boyattım