Duygunsal Herkese merhaba Bebeğim 1 aylık az emdiği için sütümü sağıp eds sistemi ile gün içerisinde Bi kaç kez veriyordum ancak gaz sancıları başladı. Eds sistemi ile sütü kısa sürede hızla aldığı için gaz sancıları na sebep olmuş olabilir mi