Mom0971 hiloş çok takma kafanı bence iyi almış yani her bebek te bünye fatklı gecen ay bizede alerji doktoru az dedi kilosunu 500gr almış diyerek bence 7kg400 iyi bana göre bence benim kızın kikosuda ama doktorum az dedi benim için saglıgı ve hareketli olması önemli zaten hareketlendiler artık nekadar kilo alcakki bence iyi senin kininde kilo alımı doktorlara göre hemen hemen her doktor az der kilosunu yani