Alyamminam Bebeğim rota virus oldu 3 Serum aldı. Acayip ishal ateş var ne yapabilirim. Çok korkuyorum. Prebiyotik falan verdi doktor ishal kesici ilaç zinco pedifen falan verdi bunun dışında ne yapabilirim 😥
turunculuanne Alyamminam geçmiş olsun , ilaçlara devam edin başka ne yapabilirsiniz ki🤷♀️ Biz de 1 doz olduk henüz, hiç ateş olmadı, ishal var ama ilaç kullanıyoruz
Dyldrm Alyamminam yigenim 15 gunluktu hastaneye rota yüzünden yattı dediğin gibi 3 serum bağlandı sık sık emzireceksin yada mama kullanıyorsanız doktorunuza danışarak besleyeceksin ellerini sık sık temizleyeceksin geçecek Allah’ın izniyle.
Hulyaemirasim Benim ablamin kizida olmustu ishal ates kusma yapmsti 1 hafta hastanede yattlar. Evdekilere geciyo dikkat edin ablamlarda olmustu hasta o donemde. Ellerinizi surekli yikayin altini falan aldgnzda. Rabbim sifalar versin acil.
Baliminannesi Alyamminam sıvı kaybı olmaması için bol bol su verin sıvı alımını arttırın, bizimde başımıza gelmişti hemde 2 defa, birinde 3 gün hastanede yatmak zorunda kaldık sıvı kaybından dolayı, siz bol bol su içirin ihmal etmeyin ilaçlarını düzenli verin.
Alyamminam Baliminannesi İçiriyorum insallah düzelir. Çok korktum hemsiremiz bu virüsten ölen bile var dedi
Nur1126 Alyamminam siz bilmiyormuydunuz bunu aşıları yapan ebe demiyor bizede demedi yanlış anlamayın mesela bende menenjit sadece bir çeşit aşısı var sanıyordum
Baliminannesi Alyamminam korkmayın allahın izniyle hiç bişey olmaz, benim kızımın ateşi 40ı buluyordu hastanede bile fitil ağrı kesici düşüremiyorlardı çok şükür toparlandı biraz zor bir hastalık rabbim şifa versin en kısa sürede inşallah 🤲