Arkadaşlar merhaba kızım 2 aylık ⅘ günde bir kaka yapıyor. aslında kaka yapamamasını çok dert etmiyorum çünkü bir çok bebek bunu yaşıyormuş.Ama kızım bu süre içerisinde gaz yaparken aglıyor, sanırım sancı giriyor ya da benim bilmediğim farklı bir şey. Sık sık gaz yapıyor ama yaparken aglıyor, bazen uykusundan uyanıyor. Bir de gaz yapmadığı anlarda kaka yapmak ister gibi surekli ıkınıyor. Bu konuda görüşleriniz ve deneyimleriniz nasıl?