Hsrttrsh benim bebeğim 3,5 aylıktan beri sürekli oturmak istiyodu sürekli engelliyodum aman beli acır aman bişey olur diye sonra araştırdım bebek aslında hazır olduğunun sinyalini veriyomuş. Az az kucağımda destekledim 4.aydan itibaren çok kısa kısa oturttum kucağımda ama tam oturma değil sadece destekle tuttum. Çok şükür bişey olmadı 5,5 aylık şuan destekli oturuyo.