Birdunyagezegen canım benim kızım 5 aydan sonra memeyi bıraktı mama kullandm kızımda aşırı kabızlık yaptı ve bağırsak enfeksiyonu oluştu daha sonra anne sütüne en yakın keçi sütü dediler araştırdım gerçekten de öyleydi normalde kızım 50 cc mama içerdi keçi sütünü içmeye doyamıyordu 100 120 ye kadar çıktı tabi sade vermedim hiç bi zaman çok yaplı olduğu için azıcık sulandırıp öyle verdim bi de doyurucu olsun diye içine cici bebe kattım üç ay felan öyle keçi sütü içti ve şükür hem enfeksiyonu geçti hemde zayıftı hızlıca toparlanmaya başladı yaklaşık bi aydır da inek sütüne geçiş yaptm çünkü kış olduğu için keçi sütü bulmak imkansız hale geldi şu an kızım 9 ay 10 günlük şükür gayet iyiz inek sütüyle ☺️☺️❤️