Benim bebeğimde de göbek bağı düştükten sonra oldu ben kan kurumuş şekilde gördüm haliyle korktum götürdük doktora sızıntı şeklinde olması normal ama hani el kesilir kanar o şekilde olursa dikkat edilmesi gerek dedi yine de gümüş nitratla yaktı.kibrit gibi bi çubuk değdiriyor göbeğine yakmak denince aklınıza kötü bişy gelmesin