Efendikadin2 benim bir arkadasimin bebegide oyleydi asla ek gida almadi 1 yasina kadar 1 yasindan sonra basladi oda ve tek gögusle emzryodu eger kilosu normal ise ayina gore kafaya takmayin saglikli olsun yeter onun haricinde hero baby kasik mamasi kullanabilirsiniz ve sevecegi seyleri bulmaya calisin az az deneyin insallah yer zaten bi duzene oturana kadar 1 yasina giriyolar canınızi sikmayin