Yildizpehlivan Bebeğim 29 günlük. Çok sık emmek istiyor. Ve emziriyorm. Kakasını yapmakta zorlanıyor. Çok sık emdiği için olabilir mi? Sancılanıyor. Kakasını Yaptıktan sonra çok rahatlıyor. 2 saatte bir mi emzirmem gerekiyor gündüzleride?
Ozlm59 Yildizpehlivan kuzum bana ebe eger doyduguna eminsen 2 saat gecmeden emzirme. Gazi olduğu için emme refleksi gelisiyo bide sen emzirince gaz sıkısması oluyo demisti
Oznur Yildizpehlivan bebegin cok kucuk oldugu icin 2 saati bekleme derim her emme de gazini cikar yoksa gun boyu sancisi oluyo
Haticeakan Yildizpehlivan bana 2saat demişlerdi hatta sık emziriyorum fitinde doktorum kızdı bana ne ara gazını çıkartıyor uyuyor uyanıyor sen ardarda emzirriyorsun diye🤣 hem alttan hem üstten uğraş gazını çıkarsın vede 2saat dediler 🤔
Baloglumgoktug Yildizpehlivan benim oğlumda 20günlük çok gazlı ve hep emmek istiyo. Görende sütün yok doymuyoda böyle yapıyo diyo sinir oluyorum
Deniz34 Yildizpehlivan bu dönem sarılık olmasın ve bağışıklığı güçlensin diye sık sık emzirmen gerekiyor. Gaz illaki olacak
Acemi_ogretmen_annee Gaz her şekilde oluyor her emZirme sonrası hem alttan hem üstten çıkarmaya çalışın hemen yatırmayın. ne Zaman emmek isterse emzirin bol bol çünkü rahatlıyor yabancı çevre de kendini tek orada güvende hissediyor benim kızım 7 aylık oldu çok sık emzirirdim inanın ilk zamanları özlüyorum uzun uZun emmesini onu öyle seyretmeyi şimdi iki fırt alıyo çevreyi izliyor iki fırt alıyor oyun istiyor kucaktan kendini atıyor arayış içinde ☺️🤗
kursadsrkndyg Bebek her istedgnde ver ama ön süt gaz yaaprmış mesela emzrdnya o en son emZirdgn memeden devam et yağlı sütüde alsn muhakkak gaz cıkar omznda cıkarmıyosa bi yastgn üZerine koy karnının üstüne sırtni pıtpıtla cok işe yarıyor karnına sucak bez kotup masajını yap ayaklarını ov çok ii gelio