Mrb. Biz de 9 ayligiz ama sağlık ocağında aşı yok dediler 1 yaş aşısı olucak sadece dedi. Bu arada emekliyo duvara koltuğa ne bulursa işte tutunup yuruyo ce-e oyunu oynuyoruz kitap okurum sürekli oyuncaklardan çok onlar daha bı dikkatini çekiyo. Çak bay bay, alkış da yapmaya başlıyor yavaş yavaş öyle geçiyo @Rana-2004