Ezgiasya Kızım 3 ay 5 günlük ellerini uykuda bile yiyor uykuda kundak yapıyorum hıc aglamadı gı kadar aglıyor napacagım anneler geceleri onun sapırtısına uyanıyorum oda dogru duzgun uyumuyor
thelake Ezgiasya Malesef benim ki de öyle gece parmağını emiyo parmak olmadan uyumuyo gece emmek için uyanmiyo ben kalkıp emziriyorum
Pamuksekerinannesi Ezgiasya bizde de öyle ellerini emmek için uyanıyor resmen ama bizim diş çıkıyor o yüzden 3.5 aylığız biraz ucu çıkmış alttan bugün doktora gittik
Deletedmom431 Ezgiasya cumartesi günü 4 aylık olacaz.. Doğduğundan beri yarım kundakla uyuyo tabi büyüdü diye ağlıyor bu aralar kundakladığımda çıkarmaya çalışıyor ama ben yine yaparım
thelake Ezgiasya tırnaklarını kısa kesiyorum 4 buçuk aylık eldiven falan olmuyor artik olsada terletiyo büyük çorap taktım bi gece baktim çorabı emiyo onuda çıkarttım emziği takıyorum onuda çıkarıp parmağı emiyo yine akışına bıraktım 🤷♀️
Ezel Valla bizimkide öyle özellikle baş parmağını emiyor hep onun sesine uyanıyorum sapur şupur engel oluyorum ama yine de emiyor yaklaşık bir aydır falan böyle şimdi üç buçuk aylığız