Kızlar bugün prensesimin 4.ay aşışı vardı elbiseleriyle tarttım 6.290 geldi tabloya göre düsük görunuyor ne boyunu soyledi ne baş cevresini çok ilgisizler resmen özele mecbur ediyorlar insanı.🤷♀️ Çarşamba günü çocuk doktoruna götürüp kontrollerini yaptırıp adam akılli bilgi alırım daha iyi. Internette bebekler 4.ayindan sonra kilo alimi yavaşlar diyor ama dogrumu?