Birgul kendi haline bırakmak her anlamda en güzeli inanın, başından beri tek teklif ve sonrasında ona bırakarak ilerledik ve hiç problem yaşamadık yeme konusunda. Uyku konusu, hatta her konuda bebeği zorlamamak en güzel sonucu veriyor. Anne-baba mutlu, bebek mutlu🤗