Birgul sofrada oturduğumuz sürece bir kendim ağzıma alıyorum bir oğluma veriyorum. Her seferinde teklif ediyorum ancak yemezse kendi haline bırakıyorum, biliyorum ki inatlaşmak cözüm değil. Her seferinde 250 ml lik kasede hazırlarım, ne kadar yemek istediğine kendi karar verir. Tv açmak, eline oyuncak vermek vs sağlıksız alışkanlık kazandıracağı için onları da yapmıyorum. Doktorum zorlarsan ya inat eder iştahsız olur ya inadı kırılır obez olur, bırak ne zaman isterse o zaman yesin demişti.