Kızım bazen dokuzda kalkıyor dokuz buçuk on gibi kahvaltıya oturuyoruz iki gibi çorbasını yiyor daha sonra kek yaptıysam onlardan yiyor mandalina bazen ara öğünde arada kuru üzüm kabak cekirdegi yiyor yoğurt varsa meyveli yoğurt yapiyorum
Akşamda sekiz gibi bizle yemekte olan ne varsa ondan yer
Yatmadan öncede az gece maması yaparım isterse de gece baZen emmek için uyanıyor
Sizin düzeniniz nasıl