Beren dogmamis bebege don bicme diye bir laf vardir sizinkide o hesap biraz :) daha olmamis brsey icin suan ki zamaninizi zehir ediyrsnz kndinize, yapmayin. O an ne yasiyrsanz onunla ilgilenin sarilin esinize skica opun koklayin evladinizi bolca dgerlerini zamani gelince dusunursnz. Belki tam aksi olucak gttgnz her yerde dostum diyebileceginz insanlar kazanacaksnz. Belki de bian olucak yalniz kalmayi asiri sveceksnz ve oyle mutlu olcaksnz onxesinde byle dvranip da yiprtmayin kndinizide esinizi de derim ben