Hanımlar selam,
oğlum 5 ay 13 günlük oldu. Bazı şeyler değişiyor gelişiyor ama bazı konularda da yerimizde sayıyoruz.
gece uykularımız fena değil.
Gündüz uykularımız 2 aydır 40dkyı geçmiyor. Uyandığında uyutabilirsem ancak kucakta uyuyor koyunca uyanıyor.
var mı hem gece hem gündüz kitaplarda orada burada yazdığı gibi uyuyan bebekler?
bebek arabasında ilk 2 ay falan güzel duruyordu ancak artık durmak istemitor. Çok ender 30-40 dk gezdirebiliyorım zır zır ağlıyor.
gün içinde de son zamanlarda hep huysuz mızır mızır.
Sizde durumlar nasıl? Ben hala gazdan olduğunu iddia ediyorum ama emin de değilim. Bebek arabası konusu özellikle çok moralimi bozuyor var mı benzer şeyleri yaşayanlar?