ElamDerya
biberon başlığının numarasına bakın. Benim kızım da doğumdan beridir kullanıyor lansinoh ve benzer sorunu sadece biberon başlığını yırtığında yaşadık. Ben ertesi gün farketmiştim. Onun dışında şimdi 9 aylık oldu, 3 numaraya yeni geçtik hatta hala bezen 2 numara kullanıyor.