yeg merhaba, iki markada ağır ürünler ama golden goat tavsiye ederim evolvia nın ac yani antikolik mamasını kullandım bebeğim kolik doktorumuz önerdi fakat 1 hafta 3 gündür kabızlık yaşıyoruz 3gündürdür sadece günde 1 kere kakasını yaptı hipp mamaya geçtik hala düzelemedi bebeğim yorumlarda da gördüğünüz gibi evolvianın kabız yapma etkisi var tercih yinede sizin 😊