Herkese hayırlı günler hanımlar.. Kızım 6 ay 7 günlük hero baby küçük kavanoz mamalar var ya onu denemek için aldım çok sevdi ama onun hepsinimi vereceğim kizima yoksa yarım yarım mi yiyecek anlamadım zararı olur mu ki sizler nasıl veriyorsunuz öneriniz nedir??