Merhabalar 7 aylık bebeğim yaklaşık 1 aydır ek gıda istemiyor.Sadece biberondan mama ile besleniyor.Alttan iki dişimiz çıktı.Kaşık görünce ağzını kapatıyor başını çeviriyor gün içinde 1 kaşık dahi birşey veremiyorum reddediyor.Daha öncede konuyla ilgili post açmıştım geçecek dedi anneler ama ne zaman geçiyor bu durum kesinlikle birşey yemek istemiyor çok üzülüyorum.Tecrübe eden anneler varmı aramızda ?