Mom104 benimde siyah cam ankastre ve tezgâhımda siyah domol kullanıyorum ben rossmanin çok çok memnunum sıkıyorum soğuk kullanımda arım saat 1 saat bekletiyorsun sonra siliyorsun çok güzel yapıyor üzerini de havlu kağıtla yada özel bez var sadece ocak için kullandığım cam bezi onla siliyorum. Diğer şeylerde kesinlikle iz kalıyor ama domol da kalmıyor. Tavsiye ederim 👍