Minnakcan Arkadaşlar aranızda bebeğini sütten kestikten sonra adetinde düzensizlik yaşayan varmı gecikme gibi..korunuyoruz ama adetimin gecikmesi beni endişelendirdi etraftan da sütten keisnce düzensizlik olablir dir duydum sizce varmı böyle bişey?